diumenge, 31 de maig del 2009

Chemtrails II


Bé, doncs aprofitant la rua que va fer el Barça el dijous 28-05-09, vaig sortir a donar un cop d´ull, i em vaig deixar caure per la plaça Universitat per fer alguna fotografia, cosa força dificil per l´aglomeració de gent:


La questió, es que la invasió dels carrers dificultava molt l´avanç de l´autobús, i vaig estar una bona estona esperant, i em vaig dedicar a mirar al cel, i quina no seria la meva sorpresa quan al cel de Barcelona i amb un milió de persones al carrer, que podria trobar? Esclar, Chemtrails, així que no vaig poder evitar fotografiarlos, aqui us deixo les fotos, i vosaltres ja en treure-ho les conclusions:


La de dalt queia aproximadamente sobre la Via Laietana gairebé a l´inici de la rua i on esperava i s´hi acumulava una gran quantitat de gent


Aquest d´aqui dalt estava aproximadament a la vertical del Camp Nou on esperaven 120000 persones desde feia mes d´una hora

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada