dilluns, 10 de maig del 2010

Moon Rising


Mes d´un cop us haure recordat que totes les fotografies que veiem de l´espai abans d´arrivar als nostres ulls han passat per mil controls, i que sincerament cap de vosaltres heu vist la terra desde l´espai ni la lluna, ni res de tot això amb els vostres propis ulls. Això, però, no es cap prova de res, es a dir jo mai he estat a Palencia y no dubto que existeix o que es com la vec en fotografies o en els mapes, pero com a minim em planteja molts dubtes, de si es com em diuen que es als reportatges o als telenoticies, o simplement es la opinió o la interpretació que algú fa d´allò que veu. D´altre banda, un dels principals dubtes que tinc, es que si estic fart de veure excelents fotografies de llunyanes nebuloses, amb uns colors i una resol.lució dignes d´admirar gracies en part al Hubble, quants de vosaltres podrieu dir que heu vist fotografies d´aquesta qualitat de la lluna? i en color? quants heu vist el color real de la lluna? o es en blanc i negre?
Be doncs he trobat una excelent pelicula-documental, d´un tal Jose Escamilla, que simplement afegint paletes de color ens revelen coses que mai ningu ens havia dit que eren allà.

1 comentari:

  1. Espero que no facin el mateix amb les meves fotos, no vull trobarme una cosa que no estava, jeje. Per cert que ha passat amb el llumí?

    ResponElimina